Contactcenter

Versterk uw klantrelatie

Als standaard bedrijfstelefonie niet voldoende mogelijkheden biedt, dan is een Klant Contact Center- ofwel Callcenter oplossing de logische volgende stap.

Klantcontact is vaak één van de belangrijkste processen in een bedrijf. Hoe meer vrijheid de klanten hebben om u te benaderen via het kanaal van hun keuze (telefoon, e-mail, chat, social-media, video) hoe beter u uw relatie met de klant kunt vormgeven.

Het maakt niet uit of uw organisatie behoefte heeft aan een oplossing voor een helpdesk of informatiebalie met een paar medewerkers òf dat u een groot multimedia contact center nodig heeft. Yourizon helpt u met een passende oplossing die modulair uit te breiden is, goede rapportagemogelijkheden biedt en bovenal ook eenvoudig in gebruik is.

De naam Callcenter-oplossing suggereert dat deze technologie alleen meerwaarde biedt aan contact centers, maar de toepassing kan veel breder zijn. Denk bijvoorbeeld aan bepaalde afdelingen of gebruikers die behoefte hebben aan een wachtrij, of bellers die op basis van een bepaalde vraag automatisch doorverbonden moeten worden naar de medewerker met de juiste kennis om antwoord te kunnen geven.

Yourizon helpt u met het kiezen van de bouwstenen die voor uw klantcontact relevant zijn. U maakt het systeem zo basic of uitgebreid als u wilt. De plaats van de medewerkers kan flexibel zijn dus u kunt uw contactcenter in principe overal plaatsen waar er een internetverbinding is.

Een aantal andere mogelijkheden waarmee Yourizon uw contactcenter op maat kan maken:

- Zelf Callflows inrichten en aanpassen;
- Unified Communications integratie;
- De flexibiliteit om op ieder moment functionaliteit toe te voegen of weg te halen;
- Koppeling met CRM-systemen en kennisdatabank;
- Integratie van beantwoording via Social Media kanalen;
- Skill-based routing;
- Wordt opnieuw doorverbonden met dezelfde medewerker als laatste keer;
- Voorkeursbehandeling voor belangrijke relaties;
- Wachtrij indicaties en wachtrijmeldingen;
- Efficiënt beheer;
- Medewerkers coachen of meeluisteren, en gespreksopname functionaliteit.

Door te analyseren hoe uw communicatie verloopt en hoe u scoort op het gebied van bereikbaarheid, kunt u uw klantcontact steeds verder verbeteren.

Yourizon helpt u met het advies, inrichting en beheer: verhoog uw bereikbaarheid en versterk uw relaties!

 

Neem vrijblijvend contact op!

Unieke oplossingen

Bekijk hier al onze communicatie oplossingen

Videoconferencing en samenwerken

Videoconferencing en samenwerken

Samenwerken op afstand en toch dichtbij. Gebruik makend van video, audio, chat en het delen van beeld.

Vast Mobiel integratie

Vast Mobiel integratie

Uw smartphone als onderdeel van de telefooncentrale.

Contactcenter

Contactcenter

Een contactcenter is een passende oplossing om beter bereikbaar te blijven.